חסר רכיב

עברית

בית הספר לקרמיקה GH

בית הספר לקרמיקה הוא מעבדה לנסיינות ולמידה ממיטב המורים בהובלתו של אבנר זינגר, שגישתו לאמנות הקרמיקה מתמקדת בתפיסת החקר, הגילוי, החונכות וההתמחות. בית הספר מציע לימודים מקיפים, לימודים מקוצרים והתנסויות תהליכיות קצרות.

בכל שנה, בסוף שנת הלימודים, גלריה GH גבעת חביבה לאמנות מציגה את עבודות המחלקה לקרמיקה בכל חללי הלימוד (6 חללים). התערוכות הן השתקפות מרתקת למגוון הרחב של הגישות המסורתיות והחדישות / בין תחומיות, לעבודה במדיום הקרמיקה.

 

גלריה GH גבעת חביבה לאמנות

גלריה GH גבעת חביבה לאמנות היא מרחב מעבדה לשאלת שאלות גדולות, יצירת שיתופי פעולה ואצירת תערוכות המשקפות תמות בחברה המורכבת והמגוונת שלנו. התערוכות מציגות אמנים מכל התרבויות בחברה הישראלית בדגש על אמנים ערבים ויהודים, חדשים ומובילים, מקומיים ובינלאומיים. מחזור התערוכות שלנו בנוי משבע תערוכות בשנה, כולל אחת המוקדשת לבית הספר לקרמיקה ואחת המוקדשת לסטודנטים שלנו לאמנות GHIS.

 

פרויקטים משותפים ומיוחדים

כחלק מארגון גבעת חביבה, שמשימתו המרכזית כיום היא קידום ובנייה של חברה משותפת בישראל בין יהודים לערבים, המרכז מפתח ומפעיל תכניות אמנות משותפות לילדים, נוער ומבוגרים. בתכניות אלו תחומים מגוונים ותפיסות שונות, של אמנות, משמשים מצע לתהליך הכרות, שיח, קשר ופעולה ליצירת רקמה משותפת:

·         יחד באמנות בשילוב עם איכות הסביבה לכיתות ב'

·         יחד באמנות בשילוב מעורבות בקהילה - לכיתות ד'

בעיניים אחרות- תכנית צילום ומנהיגות משותפת לגילאי י'-יא'

·         בעיניים אחרות נשים- תכנית צילום לנשים

·         מבט חדש- תכנית צילום למורים

כמרכז אמנות מבוסס קהילה, אנו שואפים לחפש ולהתנסות בהזדמנויות מיוחדות ושיתופי פעולה עם גופים נוספים ומיזמי אמנות, כדי להרחיב את היצע האירועים ותוכניות האמנות שלנו.

אנו יוצרים אירועי תרבות ופרויקטים לאורך השנה, המאגדים את הקהילה הרחבה שלנו לחוות במשותף את העוצמה והשמחה של האמנות על כל הפלטפורמות וביטויה הרבים.

לדוגמא, פסטיבל האמנות מתחת לפנס, התקבצו- אירוע תרבות קיבוצי, סימפוזיון קרמיקה ארצי, ועוד.

 

בית הספר  GHלאמנות

בית הספר GH לאמנות ההולך ומתפתח משלב תפיסות רעיוניות הנשזרות אל תוך הלימוד המעשי.

אנו לוקחים לעצמנו את החופש להיות משהו אחר שאינו "נופל" בהגדרות של אקדמיה, מתנ"ס או חוג. תפיסתנו היא לימוד היוצא מתוך החומר והעשייה, מושפע ומקבל השראה מהמורה-אמן המוביל את התחום כמו גם מקבוצת הלומדים. אנו מזמינים אנשים בוגרים בקהילה המורחבת שלנו, עם וללא ניסיון קודם, ללמוד בפעם הראשונה או להעמיק את התרגול וההתפתחות במדיות אמנות שונות במסגרת המרכז. הסביבה ההוליסטית של המרכז, הכוללת את סדנאות בית הספר לקרמיקה, גן הפסלים ואת גלריה גבעת חביבה, מציעים לתלמידים שלנו חשיפה תמידית לאמנות, לאמנים וליצירות מעוררות מחשבה.

בשנים האחרונות פתחנו את תחום ההדפס, תחום הציור ואת תחום קידום האמנים והאמניות, בפורמטים של קורסים שנתיים וסמסטריאליים, מרתונים בני יומיים או שלושה וסדנאות חד פעמיות.

המרכז שלנו נמצא בין כביש 6 לקיסריה בפאתי ואדי ערה ולא בכדי, והלומדים אצלנו מגיעים בקביעות מכל רחבי הארץ.

 

 

 

חסר רכיב