חסר רכיב

קורס ערב בפיסול ועבודת יד



בהנחיית מיכל ניב - לדף האמן כאן

30 מפגשים בני 3 שעות 
ימי ראשון 17:00-20:00 
תחילת הקורס: נובמבר 2024


הלימודים מוכרים על ידי קרנות ההשתלמות להחזר שכ"ל הקורס מתאים למתחילים ולמתקדמים הקורס יאפשר התנסות במגוון טכניקות של פיסול ובניית-יד בחומר, תוך היכרות עם שפע האפשרויות שיש לחומר הקרמי להציע ליוצר בו - מהשלב הגולמי ועד למוצר המוגמר. במסגרת הקורס נתנסה בפיסול מופשט ופיגורטיבי, וביצירת אובייקטים שימושיים. 

כמו כן, נלמד על תהליכי צביעה, עיטור וזיגוג שונים ונתנסה בשריפות במגוון התנורים השונים הקיימים בבית הספר. שילוב חומרים נוספים, לצד החומר הקרמי, ו״בדיקת גבולות החומר״, יתקבלו בברכה. מטרת הקורס היא ״להרחיב את ארגז הכלים״ של התלמידים ולכן נתמקד במגוון ולא בחזרתיות. הקורס יכלול הקניית כלים לחשיבה עיצובית ולפתרון בעיות, משלב פיתוח הרעיון עד לביצועו והשלמתו ברמה גבוהה. המפגשים יכללו הדגמות, לצד תרגילים מעשיים, אשר יציעו התנסות בטכניקות ספציפיות, תוך השארת מרחב פעולה לפיתוח רעיוני וצורני בהתאם לסגנונו האישי ובחירותיו של כל תלמיד. 

במהלך הקורס ישולבו מצגות שיסקרו את עולם הקרמיקה עכשווי ואף יאפשרו התבוננות על ההיסטוריה של הקרמיקה בתקופות ובתרבויות שונות. מיכל ניב בעלת תואר ראשון בעיצוב תעשייתי מבצלאל ותואר שני באמנות רב-תחומית עם התמחות בקרמיקה וצורפות מאוניברסיטת סן-חוזה בקליפורניה.
הלימודים מוכרים על ידי קרנות ההשתלמות להחזר שכ"ל

מחיר: 5500 ש"ח, מחיר ליום 184 ש"ח

וצים לשמוע עוד? דברו אתנו.

  הטלפון שלנו: 04-6372824

 הווטסאפ שלנו למשלוח הודעה כאן

 דרך מייל artgvha@givathaviva.org.il


או השאירו פרטיכם כאן מטה ונשוב אליכם (טופס הפרטים המוטמע).


טופס ליצירת קשר

אנא מלא את הטופס לפניך ונחזור אליך בהקדם

נא להסתפק בקבצים

קוד ביטחון
חסר רכיב